Vandaag was het zover, tot vandaag kon je je opgeven voor de SWAP
Allereerst wil ik alle nieuwe volgers welkom heten en
ik hoop dat jullie nog vaak een kijkje komen nemen.
In totaal heb ik 36 enthousiaste dames die mee doen.
Dit zijn ze:
Brigitte, Liesbeth, Petra, Marijke, Corien, Marianne, Dorine,
Jolanda, Dina, Bernadette, Jolanda, Jenneke, Ineke,
Jacqueline, Carin, Jacqueline, Anke, Sandra, Lisette
Angelique, Vera, Saskia, Maddy, Annemiek, Hanneke,
Vera, Isolde, Tinie, Leonie, Margaret, Ada,
Eva, Pascale, Angelique, Moos, Valerie en ik zelf natuurlijk.
Hier zijn nog een keer de voorwaarden van deze swap:
© Het liefst moet het iets gehaakts zijn of voor de deelnemers die niet zo goed kunnen haken, er moet iets gehaakts op zitten.
© In de lievelingskleuren van je swapmaatje.
© Het moet door de brievenbus kunnen (een A4 of A5 envelop).
© Het moet voor 1 november verstuurd zijn maar mag natuurlijk ook eerder ;-)
© zorgen dat iedereen een gelijkwaardig pakketje krijgt wil ik toch een maximum bedrag van 5 euro stellen aan het pakketje. Dit is incl. verzendkosten en haakwerk
Ik hoop dat iedereen een leuke swap heeft en hoop jullie snel wat resultaten te laten zien.
Groetjes,
Bien