vrijdag 18 november 2011

Van alles wat

Wat leuk om te zien dat er al weer 27 volgers zijn, het blijft toch bijzonder dat er mensen zijn die het leuk vinden om mijn creatieve maaksels te volgen. Welkom iedereen. Misschien moet ik er eens over nadenken
om een give away te organiseren om dit te vieren.

Ondertussen ben ik druk bezig met het borduren van de adventskalender, ik ben bij nummer


Nog 8 te gaan dus, gelukkig heb ik aankomende week een weekje vrij,
ik hoop de kalender dan helemaal af te krijgen.

Tussen het borduren door had ik zin om iets kleins te haken
(kan het haken ook niet te lang missen)
en heb ik eindelijk iets gedaan met de lege potjes in mijn kast.

Ik had ze al veel gezien op verschillende blogs
en ze zijn gewoon erg leuk om te maken.
Ze zijn voor in het winkeltje van het Zorgcentrum
waar ik werk als vrijwilligerscoördinator.
Mijn potjes zijn nog niet op dus er komen er nog meer.

Tijdens het zoeken in mijn kast kwam ik een vergeten, 
heel zielig, klein, plat schildpadje tegen.
Gisteravond heb ik hem opgevuld en hem versierd met een bloemetje.
Het patroon is ook van Heather Bailey net als de appels en peren.

Het bloemetje is een kobusje van van de hak op de tak.



Tot slot wil ik iedereen een heel gezellig weekend wensen!!!

Groetjes
Bien



3 opmerkingen:

  1. Leuk idee Gerbiene zo'n kalender.
    Vind je potjes en schildpad ook helemaal WOW!!!!

    Lekker hoor meid een weekje vrij. Geniet ervan!

    Een heel fijn weekend!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig geweest met leuk resultaat!
    Fijne vrije week en weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige leuke dingetjes maak jij!

    BeantwoordenVerwijderen