dinsdag 21 februari 2012

Liebster Award

Van het weekend kreeg ik de Liebster Award van Angelique van Made with Love.
Angelique is vaak een van de eerst die reageert op een nieuw bericht en dat vind ik super.
Deze award wordt uitgereikt aan bloggers met minder dan 200 volgers om
ze eens extra in het zonnetje te zetten… en in de hoop dat ze hierdoor
veel nieuwe vrienden en volgers zullen krijgen!
Liebster is Duits, en betekent ‘liefje’ of ‘geliefde’
maar je kunt het ook vertalen als ‘favoriete’.

Een van de regels is dat je de award doorgeeft aan 5 andere bloggers en dit zijn ze geworden


Iedereen heel veel succes en plezier gewenst met het bloggen.

Tot slot nog een foto van mijn laatste projectje:


De foto krijg ik niet goed, dus even je hoofd een slagje draaien.
Ik hoop hem vandaag of morgen af te krijgen, dan komt er een betere foto ;-)


Fijne avond allemaal!

Groetjes,
Bien







4 opmerkingen:

  1. Hè verdorie, ben ik alweer de eerste? :p
    Alsjeblieft voor de award, je verdient hem dubbel en dwars!
    Is het een grasmachine...?
    Is het een melkmachine...?
    Ze wordt in ieder geval leuk, denk ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Gerbiene met je award. Helemaal verdiend, want je blog ziet er ontzettend gezellig uit. Leuk vind ik ook dat ik zo weer nieuwe blogs ontdek, want waar jij je award aan doorgeeft, ken ik allemaal niet. Dat belooft een heerlijk uurtje neuzen op leuke blogs. Dank voor het delen en geniet van je "status".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi toch altijd die amigurimi's... ik ga mij daar denk ik ook eens op toeleggen.. in ieder geval Bella Koe is keileuk!

    BeantwoordenVerwijderen