vrijdag 27 april 2012

Koninginnedag

Vandaag de eerste dag van een heerlijk weekje vrij, de kids hadden al vanaf woensdag vrij
maar mama mocht nog even aan de bak.
Afgelopen zaterdag heb ik met zussie op de voorjaarsmarkt gestaan in Montfoort en wat was het koud.
Helaas niet zo veel verkocht en gelukkig mocht ik 's middags naar het snikhete zwembad waar
mijn dochter mocht afzwemmen voor haar diploma B.
Rara wat ze heeft gekregen voor haar diploma, ze heeft hem ook het hele weekend opgehad
en is uitgeprobeerd in bad.

We zijn al helemaal in de stemming voor Koninginnedag, we hebben
vlaggetjes geknutseld en snoeppotjes gemaakt voor de rommelmarkt.


 


Ook hebben we vlaggetjes gemaakt met de koninklijke familie erop,
je kunt ze bestellen bij Home made happiness.

Je krijgt een pdf -bestandje via de mail en je kunt ze zoveel uitprinten als je wilt,
ik heb ze klein uitgeprint en zo hangen Bea, Alex en Maxima gezellig in ons raam.

Het idee van de snoeppotjes had ik hier gezien, ik had een hele partij potjes gespaard
met het idee om daar cupcake deksels op te haken. Een leuk idee maar erg veel werk.
De kids hebben een hele doos vol poppetjes die je kunt sparen bij de supermarkt.
Poppetjes op de deksel geplakt, spuitbusje verf gehaald bij de Action. (eigenlijk twee
busjes verf, ik wilde wit gebruiken maar dat dekt niet en zilver wel)
Goede hulp gehad met het vullen van de potjes en er al een paar verkocht op de Lentemarkt.
Maandag hopen we de rest kwijt te raken ;)


Tot slot nog even een haakwerkje met afrikaanse bloemen waar ik al mee begonnen was,
de helft van heb uitgehaalden er nu een kussen van probeer te maken.
Moet nog even uitvogelen hoe ik de hoekjes
mooi krijg opgevuld en dan wil ik er nog een mooie rand aan haken.

Groetjes
Bien







4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, die potjes.. En die hartje vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd voor je dochter!
    Die potjes staan bij mij ook op een mogelijk-nog-te-doen-want-ze-zijn-zo-leuk-lijstje :-))
    Ik vind die hartjes van vilt zo ontzettend leuk!
    Ook je Afrikaanse bloemetjes zijn weer mooi, succes met afwerken (we krijgen hier toch wel het resultaat te zien hè)!

    Fijn weekend en heel fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie Afrikaanse bloemen!
    Dankjewel dat je meedeed aan Link Your Stuff. Hopelijk tot volgende week!
    Een hele fijn dag toegewenst. Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat is ook een erg leuk haakwerk!!
    Ik doe hier genoeg ideeën op, leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen