zondag 16 september 2012

Kunst en hobbymarkt

 
Gisteren stond ik op de kunst en hobbymarkt bij ons in het stadje.
Het is een grote markt met ruim 80 kramen en elk jaar groter wordt.
Ik stond heel lang op de reservelijst maar dinsdag hoorde ik
dat ik toch een kraam had.

 
Snel heb ik nog het een en ander gehaakt.
Wat onderzetters erbij en deze sterrenslinger.

 
Het patroon van deze slinger stond in de Mollie Makes 
en is erg leuk om te maken. Via de app van Mollie Makes
heb ik het blad gedownload, dat scheelt de helft van de normale prijs.
 

 
Ik had goede hulp bij het maken van de foto's
maar moest wel opschieten want ze hadden niet veel geduld.
De markt was supergezellig, heb heel veel mensen gesproken
(dat heb je als je in je eigen stadje zit)
Vooral hoop ik dat er veel mensen een workshop bij ons gaan
volgen, daar hebben zussie en ik weer zin in.
 
Nog even een tussenstand van de SWAP uit het vorige berichtje:
er doen nu 16 gezellig dames mee aan deze swap.
De regels zijn simpel, iets haken voor een ander dat door
de brievenbus kan en in de lievelingskleuren van je maatje.
Je kan nog meedoen tot 1 oktober door een mailtje
te sturen naar gerbiene@gmail.com met je adres en je lievelingskleuren.
 
Tot slot heb ik nog een vraagje. Op mijn blog kan ik de volgers niet meer zien
en staat er de volgende tekst:
 
Onze excuses...
Deze gadget is onjuist geconfigureerd. Hint van webmaster: zorg dat de 'Friend Connect-instellingen - start-URL' overeenkomt met de URL van deze site

Wie kan mij helpen? Volgens mij staat dit niet bij iedereen die
mijn blog bezoekt want ik krijg er nog wel volgers bij.
Ik durf niet zo veel te proberen want
ik ben veel te bang dat mijn hele blog verdwijnt.
 
Iedereen nog een fijne zondag!
 
groetjes,
Bien
 
 

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je nog leuke producten even snel aan je kraam toegevoegd, super vrolijk! Die kraam zelf ziet er overigens ook heel gezellig uit.
    Fantastisch dat je zulke goede helpers hebt :-)

    JAAAAAAHAAA!!! ik heb zin in de swap! 16 aanmeldingen al, leuk!

    Ik kan jouw volgers ook niet zien, zie het bij veel blogs. Ik weet dat er een oplossing is, maar helaas niet welke, heb het zelf gelukkig nog niet nodig gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je kraam en fantastische spulletjes (en helpers) heb je :-)

    We gaan lekkerrrrrr met de swap!!!!!

    Misschien je volgers verwijderen bij de indeling van je blog en opnieuw erop zetten?????? Succes!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor jullie reacties, de tip van Moos had ik ook geprobeerd maar het blijft hetzelfde :-(
      Misschien komt de gouden tip nog.

      Verwijderen
  3. het kraampje ziet er gezellig uit!
    De melding heeft volgens mij iets te maken met .com en .nl --> google heeft alle blogs omgezet naar de extensie van het land waar je zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bientje, even op mijn blog kijken, daar vind je een oplossing die in ieder geval bij mij werkte en ook al een aantal anderen heeft geholpen om de volgers terug te krijgen.
    Het is vrij eenvoudig hoor.
    Kijk maar hier:
    http://borduurderij.blogspot.nl/2012/06/volgers-terug.html






    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great that you got that booth!! Wonderful things you made :-))

    BeantwoordenVerwijderen