vrijdag 1 februari 2013

Uitslag Give Away

En nu is het dan eindelijk zover.
De uitslag van de Give away.....
Voor alle nieuwe volgers die erbij zijn
gekomen: hartelijk welkom!
Maar dan nu:
Voor wie mag ik een nieuw portemonneetje haken???
 
 
True Random Number Generator
88
Powered by RANDOM.ORG
 
Nummer 88 is het geworden: Lianne
 
Dan heb ik mezelf even snel volger gemaakt. Ik kwam via via op deze site. Wat een leuke give-away! Jammer genoeg heb ik geen blog om je link te plaatsen. Ik ben meer van het lezen en leuke informatie opdoen dan zelf informatie plaatsen ;).
Het portemonneetje is zo erg leuk! Ik was gelijk verliefd. ;)
 
Lianne gefeliciteerd!
Stuur een mailtje naar gerbiene@gmail.com
  en laat me weten welke kleuren je graag wilt.
 
 
Zelf ben ik vandaag ook in de prijzen gevallen
en heb ik het patroon van Snuf Konijn
gewonnen bij Stip & haak
 
 
Bedankt Herriƫt, ik ga hem snel maken!
 
Ondertussen heb ik niet stil gezeten en
heb ik nog een portemonneetje gemaakt voor
de dochter van mijn vriendin.
Het is een iets groter model en gehaakt
met Drops Paris.
 
 
Er werd ook al gevraagd of ik het patroontje
wilde plaatsen. Eerlijk gezegd doe ik maar wat en
heb ik niet echt een patroon.
Ik ga proberen bij het maken van het volgende portemonneetje
iets van een beschrijving te maken.
 
Nu ga ik eerst maar weer eens huishoudelijk aan de slag
en daarna hoop ik nog achter de naaimachine te
kruipen om een tas te maken van postzakkenstof.
 
groetjes
Bien
 

 

17 opmerkingen:

  1. Lianne gefeliciteerd en jij met je snuf konijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lianne gefeliciteerd met je portemonneetje en
    natuurlijk mag ik jou ook niet vergeten voor de mooie give-away en omdat ook in de prijzen bent gevallen. Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jijzelf gefeliesssss met je gewonnen give away
    en dank je wel voor het organiseren van de jouwe

    enne lianne gefeliessssssssssssssssssssssss

    mooie portemonnee heb je weer gemaakt zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd allebei!!!!
    Bien, bedankt voor de ontzettend leuke give away!
    Groet van Karien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames proficiat met jullie prijs. Bedankt voor het organiseren van deze mooie give away. Ben benieuwd naar het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd allebei. Geniet ervan.
    Bedankt voor deze leuke give away

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk voor de winnares en jij, dank je wel voor het organiseren ervan ;-)
    Ik las het juist bij stip en haak dat je daar gewonnen had, bofkont!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lianne gefeliciteerd!
    En jij ook gefeliciteerd...Leuk zeg!!! Heel veel plezier ermee!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lianne gefeliciteerd, en jij ook, het portemoneetje is ook leuk
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Lianne, bofkont, haha!
    En jij ook naturlijk, ik ben heel benieuwd naar het resultaat van jou Snuf Konijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Lianne!!!!
    En jij dank voor het organiseren meis!!!!

    Enne veel plezier met jouw gewonnen patroon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee maal gefeliciteerd, want je hebt ook mijn give away gewonnen! Kijk gauw op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk! Ik was even niet op de blogger app geweest en nu zie ik dit. Super leuk. Ik ga snel een mailtje sturen.
    Bedankt allemaal!
    Groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat Lianne, en Gerbiene, natuurlijk!! Ik hou momenteel ook een giveaway op mijn blog (http://www.mycrazycraftiverse.blogspot.be/), ik hoop alleen dan mijn prijzen zo in de smaak gaan vallen als jouw portefeuille :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefelicteerd Lianne en jij Bien bedankt voor het geven van z'n mooie give away groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen