zondag 13 oktober 2013

Van alles wat...

Het is al weer even geleden dat ik
hier een berichtje geplaatst heb.
Op het moment ben ik voor mijn
gevoel alleen maar aan het werk ;-)
Ik denk dat ik mijn bed er maar neer zet.
Gisteren hadden we een open dag
in het Hospice waar ik de vrijwilligers van coördineer.
En daar kan je een soort van druk mee zijn.
We hebben een prachtig beeld gekregen van
de vrienden stichting:

 
Het beeld heet Broken Wing en is gemaakt door Joke Nooi-Luiken
Het was een mooie dag, we hebben veel bezoek gehad
en veel mensen gesproken.
 
Tussen alle drukte door heb ik gelukkig wel wat
kunnen haken.
Ik kan erg chagrijnig worden als ik daar geen tijd
voor kan vinden, een soort van afkick verschijnselen zeg maar.
Mijn zus en ik, Zussen aan de Haak, gaan een
workshopje geven in het creatieve winkeltje hier in de stad.
We gaat sterretjes haken van Aterg crochet:
 
 
 
Tot slot wil ik jullie nog even mee laten genieten
van het Faceboeket wat ik gewonnen bij
een facebookactie van de plaatselijke bloembinder.
 
 
Nu gaan we weer verder met wat je kan doen
als het zo regent als vandaag
 
 
Lekker lui zijn en doen waar je zin in hebt.
 
Fijne zondag allemaal!
 
groetjes
Bien
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi vrijwilligerswerk doe je.
    De sterretjes zijn lekker vrolijk, leuk om zo te leren haken :-)
    Leuke foto van de kids met hond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sterretjes in de tak, maar ook twee mooie sterretjes op de bank, geniet maar lekker, fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke fleurige sterren zijn dit!!
    ik wens je succes met de workshops!

    BeantwoordenVerwijderen