maandag 29 december 2014

Na genoten te hebben van de Kerstdagen is 
het weer tijd voor een berichtje.
We genieten lekker van de vakantie,
geen school en werk en lekker doen waar je zin in hebt.
Ook weer tijd om te haken, 
dat schoot er de laatste tijd een beetje bij in.
Wel een leuke kerstworkshop gevolgd en 
zelf crea geweest met mos en Pinterest.



Tussen door nog een fleurig kleedje gehaakt uit 
Het patroon vind je hier


En tot slot een Tadaah moment.
Eindelijk is hij af: mijn South Bay omslagdoek
gehaakt met Style Craft.
En ik ben er helemaal blij mee.
Zeker met dit koude winterse weer.




Ik wens iedereen een heel fijn Oud en Nieuw 
en een mooi 

Groetjes
Bien



13 opmerkingen:

  1. Allemaal gezellige spulletjes heb je gemaakt! De omslagdoek is mooi, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je southbayshawl is prachtig en wat een ontzettend leuk idee die zwevende bloembollen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent heerlijk creatief geweest de laatste tijd. Vooral je omslagdoek is prachtig geworden. Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige inspiraties heb je gemaakt! Hmm, toch maar weer een poging wagen aan de southbay? Kriebelt wel als ik de jouwe zie. Stylecraft heb ik ook nog. :D

    Ik volg je nu via Bloglovin en heb je blog toegevoegd aan mijn lijst op mijn site. www.dianaswereld.nl

    Groetjes
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The amazing info you share with us! Amazing Post, Thank you for sharing this post really this is awesome and very useful, Thank you

    BeantwoordenVerwijderen