zaterdag 31 maart 2012

Flower week

In het kader van de flower week van Annemaries haakblog heb ik een paar bloemen gehaakt.
De bloemen wil ik gaan verkopen op de Lentemarkt waar ik samen met zussie ga staan.
Ik heb twee patroontje gebruikt van Annemarie
en twee andere die ik altijd erg leuk vind om te maken.


Ondanks het donkere weer krijg ik er wel een vrolijk gevoel van.


Deze bloem is van very berry handmade,
de Nederlandse beschrijving van Annemarie vindt je hier


Dit patroon vindt je hier


Dit patroon komt van Haakzaken


en deze komt van Van de Hak op de tak

Ik denk er ook aan om een paar Hollandse bloemen te haken voor Koninginnedag
en het EK voetbal de komende zomer.

Iedereen een heel fijn weekend gewenst!

Groetjes
Bien



6 opmerkingen:

  1. Heel knap zeg, die laatste vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die bloemetjes!!!!! Zorgt zeker voor wat vrolijkheid nu het zonnetje het weer effies laat afweten!

    Fijn weekend!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zullen het zeker goed doen op een voorjaarsmarkt; ze geven een heerlijk lentegevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dit overzicht en met de linkjes voor de patronen. De zon is er hier gelijk van gaan schijnen. Super ! Veel succes op het marktje .

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful!
    I love flowers! I'm always weaving a flower! ha ha!
    kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.

    BeantwoordenVerwijderen