donderdag 1 maart 2012

Welkom Home!

Gisteren was het zover, de Granny's zijn terug van hun reis.
De postbode bracht een doos vol  Granny's en wat is het leuk
om te zien wat er van je bolletjes katoen is gemaakt.


Nu gaan beslissen wat er van gemaakt wordt.
In eerste instantie dacht ik er een kussen van te maken,
maar de granny's zijn aardig groot en
dan wordt het wel een heel erg groot kussen.
Het wordt waarschijnlijk een tas (want die heb ik nog niet ;-)


 
Ondertussen ben ik ook begonnen aan mijn nieuwe projectje.
Ik zag een heel mooi patroon is de Crossticher van februari.
Een verlaat valentijnsprojectje:

 

Groetjes,
Bien



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vierkantjes heb je nu, een heel vrolijke boel!
    Je borduurwerk ziet er ook al prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige granny's allemaal, super leuk. En je nieuwe werkje vind ik ook erg mooi, rood is mijn lievelingskleur, dus helemaal goed zo!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haiiii wat een super leuke dingen maak jij zeg!
    mijn complimenten :D

    ik heb een award voor je kom even naar mijn site om te kijken want dan plaats ik jou site er onder en kan je een award op je site plaatsen.
    deze award mag jij ook weer geven aan 5 andere bloggers die jij vind dat ze een award verdienen
    dit mag maar is niet verplicht

    http://sabsycakedreams.blogspot.com is mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie blog, en wow, wat een mooie dingen maak jij!!!
    kijk je ook eens naar mijn blog, dank je,
    http://ingeltjen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen