zondag 9 december 2012

Kerstengeltje

Het was weer tijd voor een amigurumi.
En ik had een hele leuke in het kerstboekje van Christel Krukket gezien.
 
 
Respect voor degene die zich aan de mini ami's wagen
van deze beentjes kreeg ik al kramp in mijn vingers.
 

De foto's zijn een beetje donker maar met dit
donkere weer zijn er ook geen goede foto's te maken
 
Als het echt donker is weer wel,
kijk maar wat er gisteren langs ons huis reed.
 
 

Dat was even genieten,
behalve toen ze een uur later weer toeterend terug kwamen
en de kids niet meer konden slapen ;-)
 
Fijne zondag allemaal!
 
O ja, morgenavond ga ik naar de lezersavond van Uitgeverij Tirion,
gaan er meer mensen daar naar toe?
 
groetjes,
Bien
 

 

 

7 opmerkingen:

  1. Leuk is die engel met bal. Heb hem ook gemaakt . Staan veel leuke dingen in dat boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat is je engeltje lief! Heel schattig!
    Wat een feest bij jullie met die giga-kerstboom en dan nog die versierde vrachtwagens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig engeltje heb je gemaakt. En zijn dat de coca cola trucks??

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is leuk geworden! Ik ben hem ook aan het haken, maar dan in ribon zo.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a sweet angel!!
    Greetings from Poland :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kerstbal is het geworden. Mooi die verlichte zendmast. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur kerstbal, netjes gehaakt zeg! ik heb het boekje ook en zag inderdaad dat de beentjes wel erg dun zijn. Mooi geworden :)

    groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen