donderdag 13 december 2012

Lezersavond

 
Maandag had ik een ontzettend leuke avond
bij uitgeverij Tirion.
Dit is de uitgever van onder andere de Eline's huis-
en Amigurumi & .... boeken.
Via een berichtje op facebook zag ik dat ze
kritische lezers zochten van hun creatieve boeken.
Van te voren kregen we al een enquête thuis gestuurd
met allerlei vragen over hobby's
en de boeken die je daar bij gebruikt.
 
foto is van Jorine Tieleman
Op de avond zelf werden we in twee groepen gedeeld.
De ene helft kreeg een leuke workshop van Jorine Tieleman,
schrijfster van de boeken Ma-ak.
We maakten deze leuke knoop.

 
De andere helft ging in gesprek met de uitgever en haar redacteuren.
We moesten allemaal twee favoriete boeken meenemen en
vertellen waarom deze favoriet waren.
Ook lieten ze verschillende nieuwe boeken zien
en vroegen zij onze mening over de kaft.
Ik kan je zeggen dat ik nu al niet kan wachten tot
dat ze uitkomen, het nieuwe boek van Eline en een aantal
Molly Makes boeken.
Het was een erg leuke en gezellige avond en
tot slot kregen we nog een goodybag
gevuld met deze boeken:

 
Tot slot nog twee hangers gemaakt met
zeepslingerpakketjes van Action
(ze waren in de aanbieding en heb dus flink ingekocht)
 
 
De rode is gemaakt voor een vriendinnetje die wel
een opkikkertje kan gebruiken.
 
groetjes,
 
Bien
 
 

6 opmerkingen:

  1. Dat is zo te lezen wel een bijzondere en heel leuke avond geweest en het heeft nog een hoop leuks opgeleverd ook!
    Je zeepslingers zijn mooi, dat werkt denk ik wel als opkikkertje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was zeker een leuke avond! De knop die je gemaakt hebt is erg mooi. Leuk idee om met die setjes van de Action een mooie hanger te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo al een voorproefje te krijgen van alles wat uit gaat komen. Leuk dat ze dat soort dingen organiseren. De knoop is super! ik denk dat ik zelf straks maar eens langs ga bij de action je kunt zoveel leuks doen met die slingers.
    Fijn weekend,
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu weet ik wat ik gemist hebt. Ik stond helaas op de reserve lijst. Je kan nu heerlijk nagenieten met de goodybag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the stars garland! Very nice!

    BeantwoordenVerwijderen