zondag 1 april 2012

Breivork en Zpagetti

Vorige week zijn zussie en ik bij Echtstudio geweest in Alphen a/d Rijn.
Daar zagen we de breivork en hadden ze erg leuke armbanden gemaakt.
Natuurlijk ging de breivork mee naar huis
en werden er gelijk kralen besteld bij Mooods.
Vandaag had ik even tijd om de armbanden te maken.


De breivork werkt hetzelfde als vingerbreien, je draait een 8-tje om de punten
haalt de onderste lus over de bovenste, het is leuk om je restjes Zpagetti op te maken.
En met een mooie kraal krijg je dit resultaat:


Kijk ook even bij zussie zij heeft ook een paar leuke armbanden gemaakt.

Tot slot nog even een foto van de kleine ijsjestas, ik vind hem erg leuk geworden.
Een tas voor moeder en dochter.



Groetjes
Bien




6 opmerkingen:

  1. Aha, dat is een korte maar duidelijke demonstratie, nu kan ik me er wat bij voorstellen :-) Het effect is leuk, lekker speels.
    Je kleine-dametjes-tas vind ik ook leuk; leuk zo'n set!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die armbandjes! Die sla ik op, ga binnenkort o.a. een kussen en een tas maken dus zal restjes over gaan hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk, ben gelijk verliefd.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, die armbanden! Maar de tassen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee die armbanden! Mijn dochters zijn echte breivorkfans, dit vinden ze vast geweldig om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen