zaterdag 25 augustus 2012

Tussendoortje

Omdat het vorige week veeel te heet was om aan mijn granny blanket te werken
heb ik dit slingertje gemaakt.
 
 
Het patroontje is van Karin en erg leuk om te haken,
het kleine bloemetje is hetzelfde patroon zonder de laatste toer.
 
 
 
Nu het weer wat minder warm is kan ik verder met mijn blanket,
hij zit al helemaal in elkaar en ik ben nu bezig met de rand.
Dus in mijn volgende berichtje kan ik hem laten zien.
 
 
Fijn weekend allemaal!!
 
groetjes,
Bien
 
 
 
 
 

 

2 opmerkingen:

  1. Dat is een heel vrolijk, zomers slingertje! Echt een leuk tussendoortje.
    Ik ben wel benieuwd naar je deken, hoor, die van mij schiet echt niet op...:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat staat mooi zo in die laatste foto. En wat is dat voor schattig takje met die bloemetjes? Mooi! En leuke slinger natuurlijk. Lekker fris.

    BeantwoordenVerwijderen