vrijdag 22 februari 2013

Workshop

Gisteren avond heb ik samen
met mijn zus weer eens een workshops
zpagetti haken gegeven aan
vijf vriendinnen / schoonzussen.
 
De foto's heb ik gemaakt met mijn telefoon, dus geen superkwaliteit

 
Het streven was om twee tassen en drie kussens te maken.
De tassen gingen goed, de kussens wat minder.
Want wat is het moeilijk om iemand die links is haken
te leren als je zelf rechts bent ;-)
 



De dames van de tassen gingen met een leuke tas
naar huis en de dames van de kussens gaan
vanavond zelf verder (zeggen ze).
 
groetjes,
Bien
 
 


7 opmerkingen:

  1. Leuk zo een workshop!

    Is wat je zegt, zeker moeilijk een linkshandige leren haken!!!!!! Heb het met een collega ondervonden. Gelukkig bood You tube soms de oplossing hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tassen zien er super uit.
    Ik ben ook benieuwd of de kussens afkomen hihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is waar, linkshandigen vallen naast de boot, ik kon het vroeger echt niet, hartstikke links en nu haak ik de leukste dingen!
    De (oneerbiedig gezegd), nonnen vonden mij een hopeloos geval, ze waren hartstikke lief voor me hoor, alleen die van het handwerken niet, ....
    Je doet alles in spiegelbeeld, mijn zus kwam op het idee een spiegel bij haar handen neer te zetten, misschien een tip!! En veel oefenen,...
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zelf geprobeerd om linkshandig te haken, maar dat lukte absoluut niet. Ik kreeg niet eens de draad goed te pakken! Nu zijn we vaak met z'n tweeen als we workshops geven: een linkshandige en een rechtshandige. Dit gaat perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit. Misschien tegen over elkaar gaan zitten....?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn dochter is ook links, en die had opeens door wat ik deed, en zij deed het met links zó na, en heeft daar geen moeite mee. Verder ziet het er gezellig uit. Ik ben ook een zpagetti-haakster, met een blog. Zou u mij willen volgen? ik ga u zéker volgen!

    Groetjes Kora

    BeantwoordenVerwijderen