donderdag 15 augustus 2013

De laatste pannenlappen

Hier zijn nog een paar foto's van de pannenlappen
die tijdens de swap zijn verstuurd.
Ik zit eigenlijk nog te wachten tot mijn
tweede swapmaatje reageert zodat ik het pakje kan
versturen en de foto's kan laten zien.
Maar helaas heeft ze nog niet van zich laten horen.
Els als je dit leest wil je dan reageren????
 
gemaakt door Linda Sesink

gemaakt door Jacqueline




gemaakt door Isolde


 
Ik vond het weer erg leuk om een swap te organiseren
en er  komt er dit jaar zeker nog een.
Moet alleen nog een leuk onderwerp verzinnen,
dus ideeën zijn welkom!!!!
Het is altijd leuk om te zien hoe iedereen zijn best doet
om iets moois voor een ander te maken.
 
Nu gaan we lekker de tassen inpakken want komend
weekend gaat we een paar dagen naar de Ardennen
en dan is mijn vakantie al weer voorbij :-(
 
groetjes,
Bien
 


 


6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat er toch zo veel verschillende zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stiekem toch wel heel leuk die pannenlappen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te zien al die verschillende pannenlappen.
    Ze blijven ook leuk om te maken.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om steeds weer wat nieuwe pannenlappen te zien!
    Ik heb even nagedacht en kwam op deze ideetjes voor een volgende swap (zie mijn blog voor voorbeelden):
    - raam/muurhanger in ring(en)
    - slinger (verticaal of horizontaal)
    - schilderijtje
    - (kerst)kaarten
    Groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pannenlappen zijn er gemaakt. Deze keer heb ik niet meegedaan maar de voor de volgende swap houd ik mij weer aanbevolen. Misschien een herfstswap? Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hai hai ik heb nu de panlappen van aafke ook binnen http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2013/10/hoe-bijzonderessebes-op-bezoek-post.html

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen