maandag 22 april 2013

Het was leuk!

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige berichtje.
(en op alle andere berichtjes)
Soms denk ik wel eens het zou leuk zijn
als er, net als bij Facebook, een vind ik leuk knopje
bij de reacties staat.
Ik heb geen tijd om iedereen te beantwoorden,
maar zo'n vind ik leuk knopje zou geweldig zijn ;-)
 
De voorjaarsmarkt was gezellig en leuk
maar ook koud!
We stonden in de schaduw
en hadden maar even zon
voordat hij weer achter de huizen verdween.
 
 
 
We hebben leuk verkocht en
met pijn in mijn hart heb ik afscheid
genomen van Bea en Willem.
Op het laatste moment heb ik ze toch bij
mijn spullen gelegd en ze werden
bijna als eerste verkocht.
Gelukkig hebben we hier in  huis
nog een prinsje.
 
 
groetjes,
Bien
 
 
 


8 opmerkingen:

  1. Die vind ik leuk knop, zou zeker handig zijn! Leuk dat de markt geslaagd was.
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, daar doe je het voor toch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha en wat voor prinsje :-) VIND IK LEUK... Goed om te horen dat de markt een suc6 was..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het een succes was. Niet voor niks wat kouw geleden. Vind het altijd wel gezellig zo'n markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwww wat een drolletje dat prinsje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kraampje zag er leuk uit! fijn dat je goed verkocht hebt! en de prins ziet er erg koninklijk uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie gevulde kraam zeg. Het kroontje staat de hond ook goed. Hihi!! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig prinsje :-) Fijn dat het zo leuk was. Ja, zo'n vind ik leuk-knopje zou ik ook wel appreciƫren :-)

    BeantwoordenVerwijderen