donderdag 4 april 2013

Kabels haken

Zoals ik in mijn vorige berichtje al had
verteld heb ik pas een masterclass Kabels haken gevolgd.
De masterclass werd gegeven door
Charlotte van Shades of yesterday bij Echtstudio.
 
Het is erg leuk om te doen en het patroon is te
bestellen bij Echtstudio en bij Charlotte.
 


Dit is het resultaat, de voor en achterkant zijn gehaakt.
De voor kant alleen met kabels. Voor dit kussen had
ik anderhalve bol zpagetti nodig maar dat hangt
natuurlijk van de dikte af.
 
Van het restje dat ik nog nodig had heb ik
deze hanging basket gemaakt.
Ik had hem al lang geleden gezien op een Zweedse blog.
toen ik hem wilde gaan maken zag ik dat
Ada van Stijl en zo het patroon had vertaald
naar het Nederlands.
 
 
Dochterlief vond het wel een lekker plekje
voor haar knuffel.
 
groetjes,
Bien
 
 
 


13 opmerkingen:

  1. Heel mooi! De kussens passen ook mooi bij elkaar.
    Lieve groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kussen, heel geslaagd!
    Het hangmandje is inderdaad een prachtige plek voor een lief knuffelkonijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk geheel zo!
    Mooi gehaakt hoor.
    En het konijn heeft zijn plekje wel gevonden :-)

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kussens! Is weer eens iets anders, kabels haken.
    Ik kan ze (tot nu toe) alleen maar breien.
    Ben benieuwd hoe je dat doet!!
    Leuk ook die basket!!

    Groeten,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi die gehaakte kabels!!
    ik vind me al een hele piet omdat ik halve vasten, vasten, halve stokjes, stokjes en dubbele stokjes kan haken!!!
    dusss knap van je hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, dat grove kabelpatroon. Ik kan het niet dus zou ik ook nog op cursus moeten!

    Hartelijke groet Kora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat kussen mooi geworden. Knap met van die kabels. Dat mandje is trouwens ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great :)
    Greetings from Poland :D
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er kunstig uit, mooi. Ik word volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kussen! En de basket is ook goed gelukt.
    Bedankt dat je naar mijn blog hebt door verwezen.
    Lief!

    Lieve groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kussentje! Leuk alternatief om kabels te maken.. Ipv breien.
    Liefzz Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het kussen is mooi geworden! Hartelijk dank voor het bericht en de link naar mijn website.
    Groet, Shades of yesterday

    BeantwoordenVerwijderen