zondag 22 juni 2014

Zpagetti armbandjes

Toen ik van de week op Pinterest zat te neuzen 
kwam ik wel een erg leuk armbandje tegen.
Dat kan ook met Zpagetti dacht ik en na twee pogingen
is dit was het resultaat:

1e poging
2e poging

Fotootje op de facebookpagina leverde heel 
veel leuke reacties en de vraag naar de beschrijving.

Dus hier is de beschrijving:

Wat heb je nodig:
restjes Zpagetti en dun haakkatoen

Haak een ketting van Zpagetti die strak om je pols past
Haak met dun garen (hier DMC Natura gebruikt) 4 vasten
om elk lusje
Haak het hele armbandje rond
Zorg dat je aan een kant om de dubbele draad heen  haakt,
dit had ik bij de 1e poging niet gedaan.
Draadjes afwerken, knoopje er in en klaar is kees.

Natuurlijk hebben we ook nog een juichbandje gemaakt
voor de wedstrijd van morgen


Ze zijn leuk om te maken en lekker snel klaar.

Succes!!

Groetjes,
Bien


8 opmerkingen:

  1. Leuke armbandjes zo met die verschillende diktes garen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke armbandjes! Er is zoveel moois op Pinterest, leuk dat je hier je eigen draai aan hebt gegeven. Hopelijk brengen de armbandjes morgen geluk!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh gaaf! Heel leuk idee!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk! Het is vaak heel leuk om materialen te combineren. Ik ga hem onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk armbandje zeg! Ik word er helemaal blij van. Dank je wel voor de uitleg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen