vrijdag 4 juli 2014

Tadaah!!!

Ik wil jullie even mijn poef showen
Speciaal gemaakt voor onze Puck
en de kleur aangepast aan het behang.



Er zitten 3 bollen (en een beetje) zpagetti in.
Het is niet goed te zien maar het heeft een jeans look
en haakte als een tierelier.
Ik heb hem gevuld met een stel oude dekbedden maar
dat bleek niet genoeg, dus aangevuld met kussen vullingen.
De volgende keer ga ik toch maar een echte poefvulling proberen.
Het patroon is van Shades of Yesterday
webwinkel van Charlotte met echt supermooie dingen.

Tot slot nog even een fotootje van de Haak-maar-aan avond
die we gisteren georganiseerd hadden.
Heerlijk met een stel haaksterren buiten zitten haken.
Er is veel gehaakt maar ook veel uit gehaald.
Haken en kletsen blijkt niet altijd een goede combi ;-)


De volgende Haak-maar-aan avond plannen we weer in september
dus houdt onze facebookpagina in de gaten.


groetjes,
Bien


6 opmerkingen:

  1. Leuke poef hoor! Frisse kleur! En het haken ziet er erg gezellig uit. Veel dames hebben inderdaad het probleem dat ze haken en praten niet tegelijk kunnen. Wel gek, wan ze zeggen dat vrouwen twee dingen tegelijk kunnen, haha! Maar bij ons op de haakworkshop wordt er ook veel uitgehaald. Dan hebben ze wel een gezellige avond hoor! En daar doen we het ook voor. Succes!
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf je poef! Ik haakte er ook één en idd die speciale vulling is top! Hoewel ik bij jou op de foto's geen verschil zie! Fijn weekend vast!
    Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergave poef!!

    Mooi gemaakt!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh geweldig mooi en ook de kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave poef is dat geworden. En zo'n mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen